środa, 7 sierpnia 2013

BLOG O MODZIE - Klub Bank The Look Of The Year 2013


W miniony weekend w warszawskim klubie Bank odbyła się prezentacja The Look Of The Year 2013. Jest to konkurs, rozpoczęty jeszcze w latach 80-tych. Jego zadaniem jest wyłonienie dziewczyn w wieku od 14 do 22 lat, które mają potencjał do wykonywania zawodu modelki. W grudniu najzdolniejsze dziewczyny wylecą do Mediolanu, gdzie na wielkim finale międzynarodowym zwyciężczyni podpisze kontrakt z jedną z renomowanych agencji rangi światowej.

Obecnie publiczności spodobała się najbardziej Marlena Michalczyk, a do Kristina Adamowicz, zdaniem ekspertów, ma najbardziej komercyjną twarz.

W ubiegłym roku własnie Polska zyskała sukces, ponieważ szczęście uśmiechnęło się do Angeliki Lipy z Fajsławic. Dzięki The Look Of The Year poznaliśmy Cindy Crauford, Naomi Cambell i Anię Smutniak.
1. Podczas pierwszego pokazu kandydatki pokazały odzież młodych niezależnych projektantów
warszawskiego butiku Not For Sale. Oryginalne stroje bajkowo prezentowały sie na
scenie i doskonale wpasowały się w klimat imprezy. Jednym z ciekawszych pomysłów
tej prezentacji było wyeksponowanie kolorowych butów od Fan In Design.
Dziewczyny wyszły na wybieg boso, a buty trzymały w rękach.
2. Kolorów wieczorowi dodały też spódniczki TuTuPrinces w komplecie z ręcznie malowanymi jedwabnymi koszulkami Colourful, i czółenkami od Nessi.
3. Diamentów co prawda tej nocy nie było, lecz impreza tonęła w blasku naszyjników Mything i bransoletek ZoZo desing.
4. Fanów okularów zaskoczyła jeszcze nowa w Polsce - Sojaa. Marka produkuje bambusowe oprawki.
O piękny wygląd dziewcząt zadbali HairMax, Dziewczyny wraz z BOW, a także Opalizu, Fab &Glam Beauty Institute i Beauty Care Spa.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza... Zapewniam, że czytam wszystkie i staram się odpowiedzieć na każdą wiadomość.
Jeśli obserwujesz, mojego bloga napisz mi o tym w komentarzu, na pewno odwiedzę Twojego bloga.

BLOG O MODZIE - Klub Bank The Look Of The Year 2013


W miniony weekend w warszawskim klubie Bank odbyła się prezentacja The Look Of The Year 2013. Jest to konkurs, rozpoczęty jeszcze w latach 80-tych. Jego zadaniem jest wyłonienie dziewczyn w wieku od 14 do 22 lat, które mają potencjał do wykonywania zawodu modelki. W grudniu najzdolniejsze dziewczyny wylecą do Mediolanu, gdzie na wielkim finale międzynarodowym zwyciężczyni podpisze kontrakt z jedną z renomowanych agencji rangi światowej.

Obecnie publiczności spodobała się najbardziej Marlena Michalczyk, a do Kristina Adamowicz, zdaniem ekspertów, ma najbardziej komercyjną twarz.

W ubiegłym roku własnie Polska zyskała sukces, ponieważ szczęście uśmiechnęło się do Angeliki Lipy z Fajsławic. Dzięki The Look Of The Year poznaliśmy Cindy Crauford, Naomi Cambell i Anię Smutniak.
1. Podczas pierwszego pokazu kandydatki pokazały odzież młodych niezależnych projektantów
warszawskiego butiku Not For Sale. Oryginalne stroje bajkowo prezentowały sie na
scenie i doskonale wpasowały się w klimat imprezy. Jednym z ciekawszych pomysłów
tej prezentacji było wyeksponowanie kolorowych butów od Fan In Design.
Dziewczyny wyszły na wybieg boso, a buty trzymały w rękach.
2. Kolorów wieczorowi dodały też spódniczki TuTuPrinces w komplecie z ręcznie malowanymi jedwabnymi koszulkami Colourful, i czółenkami od Nessi.
3. Diamentów co prawda tej nocy nie było, lecz impreza tonęła w blasku naszyjników Mything i bransoletek ZoZo desing.
4. Fanów okularów zaskoczyła jeszcze nowa w Polsce - Sojaa. Marka produkuje bambusowe oprawki.
O piękny wygląd dziewcząt zadbali HairMax, Dziewczyny wraz z BOW, a także Opalizu, Fab &Glam Beauty Institute i Beauty Care Spa.

0 komentarze :

Leave a Reply

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza... Zapewniam, że czytam wszystkie i staram się odpowiedzieć na każdą wiadomość.
Jeśli obserwujesz, mojego bloga napisz mi o tym w komentarzu, na pewno odwiedzę Twojego bloga.