Już 9 czerwca dowiemy się dokładnie kogo w Polsce obchodzi moda. Rzecz jasna poza organizatorkami HUSH WARSAW, samymi projektantami oraz wąską grupą dziennikarzy i osob wspierających branżę modową, bo oni dowodzą tego swoją codzienną działalnością.
160 wyselekcjonowanych marek z Polski i zagranicy w nowoczesnej, nietypowo zaaranżowanej przestrzeni Stadionu Narodowego pozwoli wszystkim odwiedzającym targi zanurzyć się w modowym szaleństwie od stop po czubki głow. Organizatorki zadbały, by oferta targow była kompleksowa, obejmuje więc nie tylko ubrania, ale także akcesoria i obuwie, jest skierowana zarowno do kobiet, mężczyzn oraz dzieci. To pierwsze tego typu targi w Polsce organizowane na tak dużą skalę.Warto je odwiedzić nie tylko ze względu na szeroką ofertę produktową. Nowością tej edycji jest ilość atrakcji dopełniających ideę targow: strefa KIDS - mody i dizajnu dla dzieci, Strefy ZEN i SPA, całodzienna opieka nad dziećmi, zakupy ze stylistką, projekt fotograficzny prowadzony przez IMPOSSIBLE oraz, dla smakoszy, premiera nowego naturalnego napoju John Lemon.
Najważniejszym elementem wyrożniającym tę edycję jest jednak konkurs MODERNA pod patronatem T-Mobile
Fashion przeznaczony wyłącznie dla projektantow Hush Warsaw. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas targow 9 czerwca. Partnerem konkursu jest Art & Fashion Festival Stary Browar w Poznaniu, a jedną z nagrod udział w cenionych warsztatach Art & Fashion Festival.
HUSH WARSAW odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie, w piękną niedzielę 9 czerwca. Joanna Janowicz Strzyżewska odpowiedzialna za PR na Stadionie Narodowym tak ocenia zbliżający się dzień: „Moda z pasją i pomysłem wchodzi na stadion, co oznacza zarowno, że liczba osob, ktore odwiedzają Stadion Narodowy może w tym roku przekroczyć frekwencję Wembley, ale także, że kultowe już wydarzenia fashion w Warszawie, takie, jak HUSH, nabierają bardzo dużego tempa. A ponieważ oferta stadionu to nieograniczone możliwości, trzymamy kciuki za rozwoj i nową jakość HUSH” O nowej jakośi jakąproponuje HUSH WARSAW najlepiej bęzie moża przekonaćsięna miejscu w dniu targow.
Planują swoje najciekawsze zakupy tego sezonu nie zapomnijcie o trzech podstawowych zasadach, ktore na HUSHu obowiąują
1. promujemy i wspieramy niezależych projektantow –to do nich trafiąnasze pieniąze, nie do sieciowych firm odzieżwych, rozmawiajcie z nimi, chwalcie i zgłszajcie uwagi, jeśi je macie, przekazujcie kontakt dalszym znajomym, to dział!
2. przychodzą na HUSHa miejcie otwarte głwy –chcemy, by HUSH wspierałlokalny rynek, inicjowałnowe projekty i pomagałw nawiąaniu dobrych kontaktow. Pamięajcie, ż projektanci częto korzystająz pomocy podwykonawcow: małch firm i rzemieśnikow. Jeśi widzicie jakiśpunkt, w ktorym zainteresowane strony mogąsięspotkać mowcie o tym koniecznie!
3. konsekwentnie dbajmy o nasze środowisko –pamięajcie o zabraniu eco torby, przyjedźie na rowerze lub komunikacjąmiejskąi kupujcie z rozwagą–to trudna rada, ale jednak waża. Nie chodzi o ilość a jakość .
PS. Która z was się wybiera ? LISTE WYSTAWCÓW znajdziecie na :
www.facebook.com/SCIEGI.SCIEGI
0 komentarze :
Prześlij komentarz
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza... Zapewniam, że czytam wszystkie i staram się odpowiedzieć na każdą wiadomość.
Jeśli obserwujesz, mojego bloga napisz mi o tym w komentarzu, na pewno odwiedzę Twojego bloga.